April 27, 2009

GARAGE SALE FOR CHARITY!!


Warga Muda Murai (the youngsters who live at Murai Street) will hold a Garage Sale for Charity. It will be a two days garage sale, to raise funds for our upcoming charity events -which will be held on August 17th-. Please plan to shop at our garage sale, as you will find a lot of interesting stuff old and new, from fashion products, accessories, to household appliances, and even cool stationeries.
Feel free to drop by and look around, find something appealing and make it yours. :okay:

Peek from the stuff sold:
Accessories
Clothes
Bags&shoes (teehee..sorry for the messy collage)
and a whole lotta other stuffs. Guess you got to find it out yourself..^^

5 Comments:

melur said...

boleh ikutan ngasih barangnya gak may? :D

temonsblog said...

mayang puding gw nggak ikutan dulu dah ye blom sempet experiment lg niy he..he..

trus selametannya pekan ke-dua aja yak, sekitar tgl 9-10an gitu nggak enak kalo sore-sore yg dari bgr kemaleman ntar :D

MaYaNG's said...

@melur: boleh2, info selanjutnya udah gue kirim di FB ya lur.
@temon: iya mon, nanti kapan2 kalo kita bikin lagi. puding lo ikutan ya. btw slametan tgl 10 aja, tgl 9 anak TIN40 kondangan di dua tempat. hehehe..*udah gratis ngelunjak lagi..*

melur said...

may,gimana sukses ga?gue ga bisa dateng soalnya lg mens nih sakit berats! huhu

MaYaNG's said...

alhamdulillah terkumpul +/- 7mill. lumayan..
barang2 lo gue inventaris dulu ya. nanti kalo udah keliatan mana yang kejual dan mana yang belum gue balikin lagi. thx for participating ya lur..^^v

 

Fioritura Fiori Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template